Followers

Tuesday, February 1, 2011

i miss her very much :(

yup, i miss her.. haihhh, bile kau nk jejak kaki ke malaysia woii?? aku kt sini xde member nk borak2, nak gosip2, nk share story.. aku harap kau kat sana pon rindu aku, xde lahh aku sorang jee terhegeh hegeh rindu kau! haha.. NAZIHAH SYAIRAH, aku rindu kau laa makcik!!






ini haa dia, nazihah yg disebut sebut td.. my beloved cousin!! haihhhh aku tau kau pandai, sejak kecik lagi.. sejak kite maen kahwin2, main lawan lawan, main baling selipar ape sume bagai.. tp bile dah besar, tayah laa bawak diri ke MESIR woii.. jauh tuh!! dekat2 sudah, aduyaiii.. tp nk wat cmne kan, bnde da jd!! haha tahun lepas kau gerak kan, baru skunk aku nk halang, apobondo laa.. tp smpai skunk aku still ta puas hati, kau sambung belajar terlampau jauh kott.. dulu time sekolah menengah, kite skola dekat2 jee.. senang nk jumpe! now aku belajar kt johor, kau sampai ke mesir.. kejadahnye, kesian aku sorang2 disini..



melihat gambar2 kau kt sana, mcm best jee wat dental2 niehh!!! dengar2 kau wat praktikal check gigi unta, betul ke?? HAHAHAHAH gurau2.. aku happy bila tngok kau happy woii, senyum lebar jee kau. ape da terpikat sama itu mamat arab?? ohh tidakk, kalau jenis maher zain xpe.. suara sedap kott, haha.. ape yg aku fikir skunk, panas ta mesir?? ape jee de kat mesir wehh?? kau outing kat mane jee, piramid?? aduhhh gilaa pengkaji sejarah jee kalau outing kt tmpat2 cam tuh.. haha kalau aku, harapan laa nk g! haaaa aku tau nape kau ta balek2 malaysia, sebab kau de scandal ngan gembala unta kan?? aduhhh beb, tamau laa.. unta pon besar, nie kan pulak gembala unta.. sure lagi lagi besar :)





now kite serious ekk!! latest news aku dengar kt tempat kau belajar tuh de rusuhan.. bile aku dapat jee mesej kau malam tuh, aku terkejut weh!! sumpah, aku ta sangka bende cmni leh jd.. kalau aku pon da terkejut, family kau cmne lak? bile mak kau cite yg kau call dye, nangis2, takut ape sume, aku terus kaku.. tatau nk imagine kau cmne kat sane! depan umah tempat kau tinggal dorang baling2 bom, bunyi tembak tembak.. fuhhh gilaa live je kau rase kan?? aku dulu tengok bom2 niehh dalam berita pon da cuak, nie lak kau kan, pompuan.. hmmm, aku kt sini always doakan kau selamat.. insyaAllah beb, tuhan akan lindungi kau.. aku harap kau tabah, kuat tok lalui bende niehh.. dulu mase kite kecik2, kau selalu buli aku kan?? now kau g laa buli askar2 yg baling bom tuhh.. kau sekeh jee doh kepale dorang tuh, sure nanti dye touching! haha.. okayy pape pon, kau tetap cousin aku yg best.. nazihah, aku tunggu kau balik malaysia tau! and fyi again, i miss u gilaa ahh ding dong :')

1 comment:

  1. weh weh,,,,
    thnx buat entry pasal aku..hoho
    xD

    btw, aku tetap setia kat org m'sia..xnak ahhh gembala unta bagai tu ..!!

    and and

    nmpk sgt kau suke touching an bile kene buli dgn aku xDD

    aku rindu kau jugak LAH !!

    ReplyDelete