Followers

Friday, February 11, 2011

have fun okay =.='

yucksss, what a tired activities!!

okayy, start with BANYAK GILA AKTIVITI!! aku ingat ke naik part 2 niehh, xde lahh se-busy part 1.. nie same jee, makin banyak lak aktiviti yang kene attend.. hadoii, kalau ta involve kangg, mule laa mulut2 senior part atasan akan sumpah seranah.."korang ta join event niehh, mmg ta dapat dok kolej laa sem depan".. "sape yang tak join, aku tau laa nk buat ape kt korang!!".. daaaa, please laaa.. stop laa ugut2 kami semua.. aku mengaku aku pon takot kalau da kene ugut, sumpah camtuh kan.. so,kene laa join aktiviti2 yg belambak tuhh.. fyi yee senior2 sekalian, aku bukan tanak join! juz nk had kan aktiviti jee, ape kau kau fikir kiterang sume robot.. nk masok sume bende, attend sume event?? mmg HARAPAN laaa.. juz fikir laa, kiterang de gak assignment kene wat, de gak kawan2 yg kene spent time ngan dorang, de hal2 private yg kene urus.. get it??

"kiterang pon ade assgment gak kene wat, leh jee join".. tuh adalah jawapan normal yg akan dberikan kepada kami.. wehhh, listen here. dah kalau korang pon de assgment kene wat, stop laa wat aktiviti2 merapu or yang belambak tuhh.. xkan laa tuh pon nak kene ajar, ohmaigoddd =.=' juz bear in your mind, tak sume orang de mase terluang!! aduhh.. nie kalau ta masuk pape, ta bg support, kene sembur habes2.. maki, hentam, marah, melalak mcm kiterang niehh anak derhaka.. ishhh, susah laa camni kalau tiap2 malam kene tengking.. eh eh, aku pon de perasaan tau takk?? tayah jerit2, cakap slow2 sudahh.. tanak cakap, text je aku.. letak laa tanda seru banyak2, tanda kau kau marah.. haaa yg tuh ta bising!!

nie haa aku list kan event, pertandingan atau bende2 aktiviti yang aku kene masuk..

-pertandingan debat piala wacana antara kolej
-pertandingan bola baling antara kolej
-teater musical yang boombastic (kononnya =.=')

yang atas niehh adalah yang paling penting!! yang ta penting cam gtong ryong ape sume bagai tuhh tayah laa aku list kan.. now, bagi aku semangat laa kawan kawan!!! ikot kan hati, tanak aku masok bende2 niehh.. nak aje setiap minggu balek umah! adoyaiii, sokay laa.. tempuh saja :)

WISH ME LUCK YAWWW

No comments:

Post a Comment