Followers

Monday, January 31, 2011

segamat BANJIR!!

terkejut bukan?? aku lagi lagi lahh terkejut beruk.. kenapa aku terkejut?? suke hati laa nk terkejut ke ta.. haha no lahh, aku terkejut coz tempat aku belajar (uitm segamat) dah dilanda banjir besar.. nasib baik aku n sume mmber2 uitm sempat balek ke rumah masing2 sebelum air2 sungai sume melimpah limpah.. bandar segamat tayah cakap laa, dah mcm aku belajar kt tengah2 pulau!! kalau pulau betul xpe laa gak.. nie pulau BANJIR, cuak gak dohh.. latest news yg aku tau ialah segamat totally diselubungi air :( saye takot!! this sunday aku da kene balek segamat coz cuti seminggu da habes.. tiket aku da beli, watnye banjir ta surut2 lg, mmg kene burn laa tiket tuhh.. hmm, ya Allah kau selamatkn lah kami warga uitm dan penduduk2 di segamat dari segala bende buruk.. amin~ nty aku tunjuk sket pic bandar segamat kesayangan kuh yang dah jd mcm water park.. doakan kami semua dapat sambung study balek woii :)

No comments:

Post a Comment