Followers

Friday, February 4, 2011

lepak-ing with zaid!!

zaid salleh a.k.a MAT JAMBU

individu di atas ini lahh yang telah menghangat kn lagi suasana per-hangout-tan kami hari ini.. haha!! budak nie still study kat presint 11, baru tingkatan 4 dan sudah pun berpunyer.. al-maklum laa, jambu+hot, sape tanak woiii :) aku kenal plus rapat ngan dye since aku form 4, time tuh dye form 1 laa kan.. dye nie seorang yang sangat laa fun, happening, kepala gila2 and and suke akan gajet2 yang terbaru.. sejak aku masok alam universiti niehh, mase lepak aku ngan dye sudah pon terbatas!! haihhh, yelaa kan.. aku niehh balek umah pon sebulan insyaAllah dua kali, kalo sebok gilaa, alamatnya sebulan sekali laa yee.. if de rezeki, kiterang lepak2.. if ta de rezeki, tunggu next cuti laa jawabnye! dulu before aku masok U, leh dikatekn setiap hari laa lepak ngan dye.. main takraw, kadang2 jogging+bowling, lepak surau, qiammullai same2..but now, sume tuh ta mungkin akan terjadi lagi..
 




  ber-sempena aku cuti seminggu niehh, aku plan nk lepak laa ngan dye kan.. and alhamdulillah td (4 feb, jumaat), plan aku terlaksana.. haha!! syok woii.. da lame kott ta jumpe dye. aku bersama sama SYAHEEDAN nad AMAR dengan suka ria telah berbesar hati nk menjemput si zaid niehh betul2 depan umah dye.. dalam pukol 4, kiterang pergi laa hangout di KAJANG!! pahal kau kau kau gelak?? suke hati aku laa nk lepak mane kan, hahaha.. aku tau kajang tuh apee jelaa yg ade, tp fyi kat METRO KAJANG tuh belambak kott barang2 murahh.. wallaweyhhh, terbeliak mate aku tengok 70%, 80%!!! tp aku tahan jee nafsu shopping aku niehh mengganas kerana memikirkan duit PTPTN aku yg da nyawa nyawa ikan tuh.. kat situ baju2 dye superb, ala ala padini gituu.. haha handphone tayah ckap laa, berterabur yg murah2 but bukan second hand okayyy..

lepas penat round2, gelak2, sepak2, kiterang bawak laa diri ke ALAMANDA! fuhhh, saket gilaa kaki.. tiba di alamanda, tatau nk watpe!! hahah coz td da penat round2 kajang, now tatau nk g mane..haha ;D akhirnya, kiterang merancang tok mengisi perut jee, daaaa~ lepas maghrib, kami kami pon pulang ke rumah


so, kepada member baik ku, zaid, thanx coz sudi lagi hangout ngan aku yg sudah pun meninggalkan dunia per-lepakan kite dulu dulu.. aku tau time aku xde, kau rindu aku kan kan?? hahah same goes to me, aku pon rindu gilaa sama kamuu.. skunk kau da form 4, fasa pmr da lepas.. now focus on spm bro, jgn last minute cam aku sudahh..perjalanan hidup kau masih panjang, banyak lagi dugaan and cabaran yang kau akan tempuh.. so be strong my friend!! aku taknak lepas niehh hubungan kawan kite renggang ke, terputus ke.. walaupon aku study jauh, jarang jumpe kau, tuh ta bermakne aku lupe kau.. insyaAllah, aku akan selalu contect kau through FB ke, text msj ke, call ke.. okay bro?? kalau de rezeki, kite lepak2 lagi.. pasni kau lak belanja aku!!! hahaha 
 
take care zaid, jage awek elok elok woii :) 

No comments:

Post a Comment