Followers

Monday, January 31, 2011

meet my hero n heroin

hello hello hello hellllllooooooooo!!! haha~

saya gumbira bukan?? haha ini adalah kerana saya sedang istirehat atau dalam kata lain sedang cuti dari menghadirkn diri ke kelas, cuti dari melihat muka lecturer, cuti dari melantak meggi n teguk air suam.. haah cuti seminggu beb!! sape ta syok kan, dapat jejak gak rumah tercinta.. finally, alhamdulillah.. pejam celik pejam celik, da sebulan aku ta balek umah coz terperuk, tertanam, terikat dengan aktiviti kolej yang tersangat laa belambak mcm gilaaa ahh ding dong! haihhh bukan mengeluh, juz melahirkan isi hati yang terbuku lama niehh.. aktiviti kolej mmg seronok, sumpah fun.. but sometimes badan kene gak rehat beb! isnin till jumaat de class, sabtu ahad de mcm2 event kene g.. sure laa kami2 insan kerdil niehh penat! terus ingt kt mak tau, haaa da homesick.. sape susah, aku gak~

entry kali niehh aku nk introduce kt korang korang yg selalu stalk blog aku tentang kakak n abang angkat aku kt uitm niehh.. FYI, aku mewujudkan institusi keluarga angkat nieh adalah untuk menolong aku ketika susah, meng-guide aku dikala aku sesat (HAHAHAHA), and and menemani aku dikala aku dok sorang2! pahamm.. bukan sebab aku nk tergedik2 tayang kt sume org aku de kakak n abang angkat, bukan sebab aku ketagih n kurang kasih sayang n bukan gak sebab aku nk suroh dorang belanja aku makan or wat kn assignment aku!! ohh tidak, i'm not that kind of person :) okayy, kita start skunk..

 NURUL AISYAH

ahhaaaaaaa, nie dia kakak angkat aku yg tersangat tembam bam bam bum kebaboww!!! aku juz pnggil dye kak aisyah jee, no need nickname okay ladies and gentlement sekalian! camne aku nk ckap r.. hmm! okayy, dye niehh jenis yang lemah lembut gemalai, kire minah soft spoken laa.. sopan dan santun dye kalah pompuan arab saudi wehh.. kene cubit ke, kene tampar ke, pijak ke, dye akan ckp "aduhh", tp dalam volume yg agak perlahan gilaa.. haha! sori yee kak, tp saya jujur niehh.. kak aisyah nie gak sorang yang teramat amat care terhadap ehem ehem nya dan saya!!! yess saya.. care gilaa kot, aku punya masalah sume dye tau.. and and dye niehh ta suke orang sekeliling dye MEROKOK!!! teetttt, kesian mereka2 yg smoke.. pergilahh dikau merokok jauh2 HAHAHA

KAK AISYAH SAYA :)

kakak saya nie jugak seorang yang sngt memahami kerenah aku yang sering kali membuat dye saket hati! haha yup, aku degil.. so what, daaaa!! dah aku cmni, xkan nk hipokrit lak.. kan akak?? haha... lupe nk ckp, dye nieh budak banking, part 5.. so, sesiapa yang keliru tentang duit, akaun bank, resit bank ke ape sume bagai, rujuk lah dye :)

KHAIRUL HAZIM

now meet my bro, haha!! matanya bulat bulat bukan?? dye niehh memang, suke wat muke cmtuh.. bajet cute :) haha.. nie laa abang angkat aku kt uitm niehh, juz call him KOKIE.. stand for what?? aku pon tatau, dye tanak gtau aku.. katenyer rahsia negara, poodah! mamat nie selalu sakat aku kalau dye boring tahap gaban.. kire mcm if dye ta de wat pape, bosan jee kan, dye g laa cari aku, then sakat aku, kacau aku yg sedang berehat bersama kitkat.. haihhh, taleh tngok org senang kan kokie?? gedik lebihh, itu lahh dye :) seorang yg sangat sangat sangat lawak tahap gaban, my life full with laugh TAU TAK!!! penat gelak kalau lepak ngan dye.. suke buli awek dye, suke akan mainan atau toys, suke panggil aku azwan ali.. sumpah gedik!!!

KOKIE GEDIK :)

dye nie dak banking gak, part 5.. same klas ngan kak aisyah!! dengan adanya dye niehh, aku rase sedikit selamat laa.. ape ape hal sume aku gtau dye n insyaAllah dye tolong! sometimes dye protect aku, sometimes dye buli aku.. aku ta kesah woii, asalkn aku berada di zon selamat :) mamat nie gak pantang kalau dapat hadiah a.k.a ole2 dri awek dye, heboh satu kolej korang tau?? hahahaa dye tayang sini, dye tayang sana.. amboi amboi amboi, haha.. perangai gedik dye akan lg gedik bilaa aku yg menjadi mangsa penayangan ole2 dye tuh ;DD


sebetulnya wahai stalker2 sekalian, abang n kakak angkat aku niehh couple!! haha kire aku dapat pakej lengkap laa niehh.. if dorang g date, dorang g dinner, dorang g mane2 lahh, dorang akan bwak aku!! yeayyy haha.. tp tak semua laa aku join! gilaa ape nk kacau saat2 istimewa dorang.. kokie n kak aisyah nie aku anggap family kedua aku laa kat segamat, kire dorang jaga aku laa kat sini.. okayy done, saya sayang anda berdua lahh.. terima kasih jaga saya yee :)

No comments:

Post a Comment