Followers

Sunday, April 17, 2011

MAAF dipinta

kerana FINAL EXAM juz round the corner, aku AHMAD NUFAIRI BIN MOHD HASIM dengan rendah diri nak mintak maaf gile gile kat semua makhluk bumi yang telah bertembung atau termasuk dalam hidup aku secara sengaja mahupon tak sengaja! maaf dari hujung rambut yang berkelimumur n rapuh nieh hinggalah ke hujung jari kaki woiii.. tolong lahh maafkan aku yang tak terlepas dari melakukan kesilapan T.T hamek kau aku siap nangis lagi nieh! haha.. emm, halalkan makan minum aku, halalkan semua ilmu2 yang sape2 dah curahkan kat aku, halalkan segala hutang2 aku yang tak sempat nak bayar mahupon aku terlupe nak bayar! serious aku nak sangat korang maafkan aku coz aku taknak time final nanti, aku ta dapat buat ke ape kee.. susah wooo!

BUDAK BILIK
wehh, sorry okay!
aku tau aku banyak buat silap
aku selalu marah, hentak2 pintu!
aku selalu habiskan meggi, milo 3in1, biskut
aku sering tak pelawa korang g makan
aku selalu sepahkan bilik, campak barang sini sana (normal kot lelaki)
tido berdengkur, bunyi gigi, mengigau ape sume
mahupon tertumbuk, terpijak atau ter-terajang korg
sorry again! ! !

BUDAK WING
nak cakap sorry gak
yelaaa, aku ta selalu join meeting wing!
dinner wing hari tuh pon cam hampeh jee kan
aku tau aku selalu wat bising
lari sane, lari sini, jerit2, memekak
tp bukan tuh ke wat kn wing kite fun?? haha
sorry gak coz rendam baju lame2, sampai xde space tok korang rendam lak
aku tau aku selalu gak mandi lame2
sampai air habes, sorry sangat!

BUDAK KELAS
wehh wehh sorry wehh wehh
dah dua sem kite semua same kelas
sure lah kan aku de wat silap!
aku selalu tak dengar cakap class rep
selalu ta datang group discussion HAHAHAHA
selalu buat bising dalam kelas
sering buat assignment sambil lewa LALALAAL
bergaduh, masam muke tayah cakap lah! 
macam rutin harian aku rase
aduyaii, maaf lah

BUDAK KOLEJ
kepada taming sari mahupun sempana riau
kite same2 sector A kan??
sorry gak wehhh
if aku ade sombong diri ke, bongkak takbur ke
tak senyum kat senior
tak bagi salam ketika berselisih
tak pandang muke kalau korang de tegur
buang sampah, meludah merata rata
buang plastik aiskrim depan unimart!!
ayyooo, ape lagi ekk
tak melawat korang ketika korang sakit
dan juga tak berkongsi password wireless!! hahaha
itu mmg takkan korang dapat r, penat ohh aku cari :)
again n again, sorry !

BUDAK UITM
skop sudah semakin besar! haha
kepada dak2 uitm
maaf laa ekk
kalau aku tak kenal korang nieh sape
MPP ke, JPK ke, EXCO ke..
bukan taknak kenal, tp....
nanti2 jelaa HAHA
aku baru part 2, ape laa yang korang harap dari budak cam kau nieh!
nak kenal semua, mmg harapan~
sorry gak if aku de terlanggar kaki korg
terpijak tali kasut
terkutuk dress up korang yg bajet macam nak g concert rock, pavilion mahupun kenduri kahwin!
beb, g kelas jee kot! hadoii
eh eh kalau aku de terpotong barisan ketika beli makanan ke
keluarkan duit kt ATM ke
nak naik bas kuning yg 2-3 jumaat je nak roboh tuh
sorrry sorry sorry okay!

KOKIE, KAK AISYAH
sorry yee abang, akak
if selama tergolong dalam keluarga angkat niehh
adik de wat salah, silap, dosa!
adik mengaku ohh
adik memang degil, ego, emosi tahap melampau
tp sorry lahh
xde niat pon nak wat camtuh!
sorry kalau de gurau2 terlebih
adik cakap buncit ke, pendek ke, berbadan dua ke,ape ke
tuh sume hanyalah gurauan tau!

MAK ABAH, ADEK BERADEK
 ayie nak minta maaf
kalau ayie de wat mak or abah tersinggung
ngan sikap ayie, percakapan ayie
ayie minta maaf sangat2!
to all my siblings
pon sorry gak
ayie selalu minta korang topapkan!
tp bile dah topap, ta reti2 nak call or text korang kan
sorry!!
ayie tak selalu balik rumah
tak tanye khabar
haihhhh, maaf lah
mak n abah
ayie sayang anda berdua! serious..
ayie try nak happy kan mak abah
try tok dapat yang terbaik dalam exam
try jage name baik mak n abah!
mungkin belum masenye lagi
maaf sangat2..

SAUDARA MARA SEKALIAN
makcik pakcik nenek cousin 
sorry jugak!
ayie tau ayie pernah wat salah
tp tatau ape lak salahnye tuh
HAHAHA
juz sorry laa ek
kalau terkasar bahase
terlebih gurau dalam FB tuh
abaikan sudah, okay?
ayie memang camtuh, so sorry ..

so, aku harap dengan meminta maaf  kepada semua orang nieh, aku dapat laa buat final exam dengan baik sekali.. korang korang, doakan aku berjaya buat final ngan cemerlang tau.. insyaAllah dengan berkat doa korang n usaha aku, aku mungkin akan dapat DEKAN this sem.. amin~ pray for me as i pray for you :)


No comments:

Post a Comment