Followers

Friday, April 15, 2011

FINAL ooooooooo FINAL !!

yeahhhh semua test dah habes aku kerjakan! hahaha..
tak payah nak HAHAHAH sangat laa ayie oii, resultnye entah cmne laa kan


for your information yee stalker2 blog sekalian, final exam aku hujung hujung nyawa jee kot! lagi berape hari je nak jejak dewan tuh.. tuh tuh, dewan tuhh!!! adoiii.. nak kate aku dah ready, memang harapan laa kan! nak kate tak ready lak, aku rase tak jugak.. coz dah ade laa secebis dua ilmu2 dalam otak niehh! tunggu nak curah atas kertas final jee nanti..

stress memang stress, sumpah! sape taknak mengaku dohh, aku rase tujuh keturunan atas aku pon kalau wujud lagi, dorang pon turut LIKE statement aku nieh! punyer lahh stress, sampai tengok muke member pon rase nak muntah coz depan biji mate niehh asek terbayang ayat ayat kt nota! yucksss.. so skunk aku nak cakap, SORRY okay member member sekalian kalau time kite bertembung kat tepi2 jalan, aku ta pandang muke kau, aku jelir jelir lidah, aku baling batu bata.. tuh sume kerana STRESS ye!! jangan salahkan aku woii..

mane tak stress nye, assignment HAMEK KAU, segedebuk jatuh dari langit! datang serentak lak tuh.. aku rase sume lecturer aku dah komplot awal awal sem tok bagi kiterang sume assignment yang banyak dalam masa yang sama! okayy, plan anda2 semua berjaya!! YEAYYYYY =.=' so aku pon buat2 lah happy bile dapat tugasan melampau tuh! tp makin lame, perasaan happy niehh dah takleh nak di-hipokrit kan lagi.. terpakse laa keluarkan perasaan yang sebenar.. haaa time tuh baru laa kau kau dan kau nampak muke aku yang real kalau ngah xde mood! kalau assignment tuh senang seperti A B C atau 1 2 3, aku dah lame buat assignment tu sambil jog ke, mandi sungai ke.. nie ta, susah gile! cubaan membunuh kau tau takk, mendera mental aku btol.. dah r assignment belambak, kene wat satu satu, tp due date nk dekat antara satu sama lain! HOII TAK RETI DUDOK JAUH2 KE!!

lepas assignment datang menyinggah, muncul lak test dan quiz sebok mengacau hidop aku! lahhh, nak gedik gedik ngan aku gak ke?? damn.. korang tak bace status FB aku kee yang aku teramat stress ngan assignment, nape lahh time2 nie gak nak suroh aku study tok test ape sume bagai.. makin menambah stress btol! okayy, aku ngan rela hati bace nota, photostate mind mape, hafal sume bende lahh sampai mate niehh dah macam mate panda, lebam kott!! tido lambat gile, kalah mata penoreh getah yang kene bnagun awal2 pagi tok g kerja mahupun mate pelacur yang sering berniaga malam!

dan dan hari niehh (jumaat, 15april11), aku dah berjaya tempuh kesemua itu!!!!! ALHAMDULILLAH.. lega beb.. pasni nak kene focus kat FINAL EXAM jee! then dah cuti sem, balik lepak lepak n dah naik part 3.. yeahhh, 3 more sem to go! chaiyok2.. minta minta xde repeat paper, extend sem ke.. sumpah taknak! so ayie, kau kene study leklok.. jangan bile tengok duit PTPTN yang belambak tuh, kau terus lupe diri! tamau tamau..
lepas nie mata kene TERBELIAK camni, baru leh study !

SO, SELAMAT FINAL EXAM YEE KAWAN KAWAN :)

No comments:

Post a Comment