Followers

Sunday, May 1, 2011

done with final

ooooo yeah! yeah! yeah!

finally, almost 2 weeks aku berjuang untuk final kiterang starting 21hb-30hb april wooo.. penat tak penat, harungi jelaaa.. untuk sem niehh, aku ade 5 paper yang masuk final.. supposed 6 tp kami dah buat final project kan, so tapayah lahh final paper lagi.. start with IMD 157, CTU 151, BEL 260, IMD 155 and last but not least IMD 156.. teruja dohh dengan paper2 killer this sem, semua soalan dye meng-cuak-kan! ade paper yang alhamdulillah, aku dan rakan rakan dapat buat dengan jayanya.. YEAH! and ade gak yang hanya suam suam kuku jee dapat jawab, hopefully lulus lahh paper tuh..

sepanjang final berlangsung, aku tidur dalam pukol 4-5 pagi then bangun dalam pukol 9 untuk teruskan study ngan kawan2.. mate tapayah cakap, dah macam panda O.O lebam wehh! kalau mak aku tengok muke aku time tuh, mesti dye tak kenal.. "is that my son??" haha.. mase final gak, macam2 perkara jadi.. mungkin satu ujian tok aku, nak tengok aku tabah n sabar ke tak harungi masalah2 tuh dalam mood final.. haihhh!!! masalah member, masalah duit, masalah carry mark + assigment! teruk teruk.. but, alhamdulillah aku dapat tempuhi eventhough errr errr sometimes air mata nie jatuh! nak wat camne, hati tisu wehh..

now, saya sudah berada di putrajaya! di rumah! di atas katil empuk! haha.. cuti sem sudah bermula, sebulan je wehh.. sebulan! tapi tak ape, mase yang ade nieh aku akan gune elok2.. kang menyesal, padan muke.. haha! so, adios~ :)

No comments:

Post a Comment