Followers

Saturday, March 12, 2011

TRIPLE C = curi curi cuti :)

nk cakap ALHAMDULILLAH!! yeahhh dapat gak jejak rumah selepas sebulan lebih ta de ruang n peluang tok balik..

kenape aku curi curi cuti?? haaaa sume tindakan mesti bersebab, and sebab aku ialah aku da rindu gile kat rumah.. bukan homesick dah, PUTRASICK terus.. haha! sepatutnye minggu niehh aku taleh balik coz de dinner DIIM and family day DIIM, tapi aku terpakse gak memberanikan diri tok tidak hadir kedua2 event tersebut atas dasar rindukan family.. ohh yeahhh, aku hati tisu! cakap jelaa pape pon wehh, tak gugat langsung keinginan aku tuk balik lagi dan lagi.. haha

sampai jee rumah, aku terkejut beruk kan mak, abah n akak2 aku yang tak sangka yg aku akan balik! haha.. what a nice surprise from me :) perjalanan balik yang mengambil masa selama 5 jam membuatkan aku rase sngat letih macam baru g berperang! hahaha.. best wooo balek umah, antara aktivitinye ialah :

ber-online sampai lebam coz wireless laju
jumpe member2 lame, ohhh :')
bergentel gentel ngan kucing!
peluk cium remort astro
layan raja lawak
g pasar beli sayur 
menziarahi cousin ku 
and and sidai baju =.='

WHAT A WONDERFUL HOLIDAY

now, aku da kene pack2 barang tok kembali ke kampus kesayangan ramai! bertemu kembali ngan pak guard yang adab pertuturan sangat baik (heeehhhhh =.='), budak2 wing and my beloved lecturer! assignment pon telah saye siapkan yee wahai lecturer2 sekalian, mungkin hobi anda2 semua yg gemar memberi assignment yg membukit bukau harus dikikis supaya kami warga2 remaja tidak akan rase marah mahupun jeling tajam ke arah kamu semua, lecturer ku :)

 okayy, deal..
SAYA SUKA BALIK RUMAH :)
 

No comments:

Post a Comment