Followers

Thursday, December 30, 2010

bye 2010, hye 2011

assalamualaikum, wehh stalker2 sekalian.. haha

esok (sabtu), da masok 2011.. dats mean da new year wehh!!! haha aduhh, banyak gilaa kenangan dohh.. banyak peristiwa, kejadian pahit manis yang berlaku kat aku.. alhamdulillah, aku da berjaya tempuhi tahun 2010 dengan jayanya.. hmm, you know what, i really miss dat moment!! susah dohh nk dapat balek pe yg dah kita lalui terutama moment2 yg bagi kesan mendalam punyaa. 2010 gak banyak bagi aku pengajaran supaya lebih berhati-hati, lebih focus and lebih tabah untuk terus hidup atas bumi tuhan niehh.. how to choose a friends, how to communicate, how to treat each other.. haihhh, insyaAllah aku akn improve kn dari segi tu!! now, aku nk MINTA MAAF kpd korang2 sume if aku de wat salah, de saketkn hati korg, de terkasar bahase, terlebih gurau.. harap dimaafkn!! aku manusia, same jee cm korang. ta sempurna :) halalkan makan minum n segala hutang2 yg aku ta sempat atau lupa tok bayar.. and and thanx gilaaa coz jd kawan yg baek, sejati serta setia kat aku.. aduhhh, nk nangis!!

entry kali nie pendek jee coz jap lagi aku da kene bertolak balek segamat.. ta sempat nk taip panjang2! after dis, if aku de mase terluang tok bersama blog tersayang, aku akan ceritakan peristiwa2 yg terjadi sepanjang 2010, okayyy stalker :) bye bye, adios ~

No comments:

Post a Comment